جشنواره گوهرشاد

دشمنان به دنبال با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار گوهرشاد، علیرضا حیدری صبح دوشنبه در نشست عفاف و حجاب شهرستان پاوه با اشاره به روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴ قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست‌های ضداسلامی و کشف حجاب رضاخان …..
«حجاب» محور اصلی راهبرد دشمن برای ضربه زدن به انقلاب

به گزارش خبرنگار گوهرشاد، علیرضا حیدری صبح دوشنبه در نشست عفاف و حجاب شهرستان پاوه با اشاره به روز ۲۱ تیر ۱۳۱۴ قیام مردم مشهد در اعتراض به سیاست‌های ضداسلامی و کشف حجاب رضاخان در صحن مسجد گوهرشاد، اظهار کرد: باید ما از عفت و غیرت مردم انقلابی ایران عزیز در برابر فشارهای دوران پهلوی بر خانواده‌ها الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه امروز هم با فشارهایی از جانب دشمنان و استکبار و مخالفین نظام جمهوری اسلامی بر علیه کشورمان در برداشتن حجاب مواجه هستیم، گفت: مبارزه دشمنان با حجاب، مبارزه با یک روسری نیست بلکه با نماد اسلامی است و حجاب خواهران ما نماد اسلامی است و دشمنان با اصل اسلام و هویت ایرانی اسلامی مبارزه می‌کنند.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به اینکه ایران به موضوع مبانی اسلام پایبند است، ادامه داد: دشمنان در این مدت تمام توان و انرژی خود را به کار گرفتند که با جمهوری اسلامی مبارزه کنند چون می‌دانند ایران اسلامی سردمدار مبارزه با کفر است.

حیدری یادآور شد: در روزهای اخیر نیز در غرب شاهد پروژه قرآن سوزی با پوشش کامل پلیس بودیم که نشان از خصومت آنان علیه اسلام و قرآن است.

وی اضافه کرد: کارهای ضد فرهنگی امروز دشمن در نتیجه فعالیت سالیان گذشته دشمنان بوده است، لذا باید بیش از گذشته همچنان که رهبر معظم انقلاب همواره دغدغه مند بوده و شبیخون فرهنگی دشمنان را به ما متذکر شده اند، هوشیار باشیم.

سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به رعایت نکردن حجاب توسط عده‌ای در جامعه، گفت: قطعاً بخشی از این موضوع برگرفته از تأثیرات فضای مجازی است که همانند یک شمشیر دولبه عمل می‌کند که اگر درست تبیین نشود، زنگ خطری در آینده خواهد بود.

حیدری در پایان گفت: ما نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت باشیم مسجد مهمترین پایگاه برای کارهای فرهنگی در مقابل دشمنان است که فرزندان ما این چنین در دام فضای مجازی درگیر کرده اند.