جشنواره گوهرشاد

انجام صحیح وظایف توسط مدیران مصداق امر به معروف است

به گزارش خبرنگار گوهرشاد، مراد علی پیوند ظهر سه شنبه در نشست تجلیل از فرمانداری‌های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: معروف‌ها و منکرها باید از سوی مدیران اجرایی …..
انجام صحیح وظایف توسط مدیران مصداق امر به معروف است

به گزارش خبرنگار گوهرشاد، مراد علی پیوند ظهر سه شنبه در نشست تجلیل از فرمانداری‌های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: معروف‌ها و منکرها باید از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات شناسایی شده و بالاترین معروف نیز انجام درست و قانونی وظایف کاری است.

پیوند تصریح کرد: فرایض امر به معروف و نهی از منکر از شئونات جامعه اسلامی بوده و عمل به آن در دستگاه‌های اجرایی استان به طور شایسته تاکید شده است.

پیوند تخصص، تجربه و مهارت در کار را از مهمترین مقدمات امر به معروف و نهی از منکر دانست گفت: برای انجام درست کارها باید این مقدمات را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

پیوند افزود: انجام ندادن صحیح وظایف از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات تبعات اخلاقی و اجتماعی در ابعاد مختلف دارد و جامعه نیز الگو پذیر است.

پیوند تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر مصادیق متعددی داشته و یک مصداق آن نیز انجام صحیح وظیفه از سوی مدیران اجرایی و کارکنان ادارات است.

وی خاطر نشان کرد: مدیران اجرایی و کارکنان ادارات در گام نخست عرضه امر به معروف و نهی از منکر باید سعی کنند وظایف و کارها را به نحو مطلوب انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر، یک معروف بوده و به عنوان امور حاکمیتی عمل به این دو فریضه دینی ضروری است.

پیوند، هدف از امر به معروف و نهی از منکر را احیای ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: احیا و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به سلامت جسمانی و روحی جامعه کمک شایانی می‌کند.